Krisekommunikation

Fanget i en shitstorm, ramt af nedbrud eller et digitalt virusangreb? Alle virksomheder kan komme til at stå midt i en krise. Det kan skade både forretningen og omdømmet. Hvordan og hvor meget afhænger af din forberedelse og dit krisekommunikationsberedskab.

Er din virksomhed kriseklar?

Kriser er enhver leder eller kommunikationschefs mareridt. Når krisen trænger sig på, står både omdømmet, indtjening og forretningsgrundlag på spil.

Det bedste forsvar mod kriser er et godt kommunikationsberedskab - både før, under og efter en krise. Mange kriser kan nemlig undgås, nedtones eller ligefrem udnyttes, men det kræver forberedelse, forebyggelse og selvindsigt, så kommunikationen er klar, præcis og hurtig, når krisen rammer.

Brug for akut krisestyring?

Står din virksomhed midt i en krisesituation, er Harbingers krisetelefon åben døgnet rundt.

Vi står klar med akut kommunikationsrådgivning og omdømmemæssig førstehjælp, så ledelse og kommunikationsafdeling kan agere hurtigt, klart og kompetent.

Ring til os på +45 20 63 74 19

 

Kriseberedskab

Kriseberedskab handler ikke kun om, hvad der skal siges og gøres i orkanens øje. Forebyggelse og daglig omdømmepleje er mindst lige så vigtigt.

Hos Harbinger Public Relations forbereder og opbygger vi en kriseparat kultur, der forebygger og minimerer kriser. Vi identificerer potentielle krisescenarier, medietræner talspersoner og skræddersyr en drejebog med konkrete handlingsplaner.

Vores andre kerneydelser

Hos Harbinger skaber vi strategiske og operationelle kommunikationsløsninger, der styrker virksomheders synlighed og omdømme på produkt-, forretnings- og samfundsniveau. Læs mere om, hvordan vi arbejder her: