Pressekontakt & synlighed

Public Relations-disciplinen omfatter mere end pressearbejde, men ikke desto mindre er PR for mange blevet synonymt med medierelationer i form af pressemeddelelser eller placering af historier i pressen. Hos Harbinger har vi sat arbejdet med medierne ind i en strategisk kontekst.

Mediearbejde på tre niveauer

Synlighed er den vigtigste grund til at være proaktiv i sit pressearbejde. Men både pressemeddelelser og de mere eksklusive aftaler med et udvalgt medie kan iværksættes både operationelt, taktisk og strategisk. Operationelt er typisk de presseaktiviteter, der handler om at lancere et produkt eller en ydelse. Det er taktisk, når det er den enkelte virksomhed, der er i fokus, mens det er strategisk, når det er virksomheden som samfundsborger, der er emnet.

Timing og medieforståelse er kerneydelser

Hos Harbinger Public Relations har vi erfaringen og kompetencerne til at yde både den rette kommunikationsrådgivning og levere den helt praktiske udførelse, hvis du ønsker at øge din synlighed gennem pressearbejde. Uanset om det er på produkt-, forretnings- eller samfundsniveau. Vi bestræber os på at sætte aktiviteter og budskaber ind i en strategisk kontekst, og vi vil altid have dit omdømme som vigtigste pejlemærke.

Vores andre kerneydelser

Hos Harbinger skaber vi strategiske og operationelle kommunikationsløsninger, der styrker virksomheders synlighed og omdømme på produkt-, forretnings- og samfundsniveau. Læs mere om, hvordan vi arbejder her: